Jerson: ad. Bluff: Normální pravidla uvádí jen stručné výčty, ale jen pár příkladů. Ovšem na DDI vychází dost materiálů, mezi nimi i dobrodružství (některá i v tištěné podobě) a ty obsahují zajímavé inspirace, jak vlastně případné úspěchy použít.
Objevují se tak např. možnosti, že ti některý úspěch v ověření skillu dá 2 úspěchy namísto jednoho (ale cílové DC je hodně těžké), jiné ti naopak dají při neúspěchu při ověření 2 neúspěchy nebo rovnou SC zhatí (typicky použití neúspěšné použití vyhrožování při slyšení u vysoce postavené osoby.
Taky se docela často objevuje zejména u cestovacích a stopovacích SC nutnost, že v každém kole musí určitý počet postav úspěšně ověřit např.Endurance, jinak se družině něco stane (zabloudí, přijdou o 1 Healing Surge buď všichni nebo pouze dotyčný. Dá se s tím prostě docela vyhrát...